Sunday, August 9, 2015

Tolong cepat kahwin!

Assalamualaikum,

Perkara pertama aku nak cakap sekarang ni keadaan aku jadi runsing dan keliru. Aku cuba bertahan, tapi aku tak tahu berapa lama lagi yang aku mampu. Kebetulan aku dah lama x update blog ni, jadi aq guna tinta ni sebagai medium aku nak luah perasaan aku.

Tolong cepat kahwin! tu sebenarnya tajuk pertama aku nak cakap sekarang ni. Wahai awak, sebenanarnya aku mengharap kau cepat kahwin. Bukan apa, aku takut perkara yang tak elok akan terjadi. Munkin kat atas diriku ataupun kau. Aku memang tak nak benda tu terjadi. Yang aku tahu pasti kau xkenal aku, tapi aku je kenal kau. Aku cuba nak katakan, kau memang bukan dekat sini tapi kau sebenarnya kau jauh, dan sebenarnya perkara yang  mengeratkan kita adalah media sosial awak lah. Aku bukan xnak unfriend ke, block ke, aku nak kau jadi rival aku. Tapi masalah aku, bila kau dah post gambar tuut tuut. Aku jadi keliru balik. Terlupa niat sebenar kenapa aku biarkan diri aku x unfriend bagai semuai tu.

Kita ada persamaan, tapi aku nak cuba jadi mcm kau, sebab tahap kau lebih tinggi dari aku. Cuma naluri yang asyik terusik dgn gambar xsenonoh daripada kau, buat aku hampir terlupa. Tolonglah.
Harap cepatlah kahwin. Bukan aku xnak beritahu hadapan kau. Aku boleh je beritahu. Tapi siapa aku, kau bukan kenal aku dan kita bukan kawan pon.

Harap2 aku sediri mampu bertahan sampai waktu matlamat aku dah sampai, aku akan berhenti dari mengambil tahu lagi daripada kau. Sebenarnya, aku nak cuba ucap  berterima kasih sebab xsangka sebabkan kau, aku mudah naik semangat aku cuba bersabar dan bertahan. Tambahan pula, tingkatkan lagi prestasi aku.

NotaKaki: Post pertama tahun ni, dan cuba elaklah post nak luahkan perasaan je. Umur dah 21 kot. Matang lah sikit.

No comments:

Post a Comment